reklama

Weekend v znamení Fed cupu

V sobotu som vstala 8:35, lebo o 10:00 sme odchádzali do Bratislavy autom. Dala som J. presné inštrukcie, kde má čakať a o koľkej. Môj ocinko sa totiž deň pred tým ponúkol, že nás odvezie a že on pôjde zatiaľ do Hainburgu kúpiť „sracák“ (toaletný papier po nitriansky). Zburcoval ešte svoju sestru A. a našu známu V., ktorá mala ísť do BA k sestre na oslavu a tak sme mali mať komplet plné auto. Avšak V. sa rozhodla, že ona pôjde do BA autobusom, že nás nechce zdržiavať (nezdržiavala by nás, ale no nevadí).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ráno sme teda o 10:00 vyrazili, ako sme predpokladali, lebo môj ocino je vždy presný ako hodinky a neznáša keď má niekam meškať (asi to mám po ňom, ale na UKF som si už aj zvykla na to, že občas meškanie nezaškodí a netreba to s tou školou až tak preháňať)... Kolegynku J. sme vyzdvihli o 10:10 a moju tetu A. asi o 10:15. V aute sa ujala slova (ako vždy) moja teta a tá keď niečo „zapotí“ tak to stojí za to, čiže v aute panovala dobrá nálada. Do BA sme dorazili okolo 11:10 a ocino J. a mňa vyložil pri Poluse. Ja som cestou vyhladla a tak som sa išla najesť. Kolegyňa J. ako vždy nejedla :D Po obede sme ešte popozerali „polusovské“ obchody, lebo mali sme ešte dosť času do 13:00 a o cca 12:15 sme sa vydali na našu púť do NTC (Národné tenisové centrum), kde sa Fed cup odohrával.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hútali sme, kadiaľ sa tam dostať najkratšou cestou a tak sme prešli popri Kuchajde, popri futbalovému štadiónu INTER a dostali sme sa na nejakú ulicu, ale stále sme boli pri Poluse (hm, zaujímavé)... Potom J. zahlásila, že mne sa zdá, že minule sme išli tadiaľto, lebo jej bola povedomá zelená brána pri NTC a takýchto zelených brán sme cestou „stretli“ asi „49“, no NTC nikde :D Samozrejme sme zistili, že ideme opačným smerom...

Rozhodli sme sa opýtať jedného uja, kadiaľ sa do NTC dostaneme. Už sme sa báli, že to do tej 13:00 nestihneme. Žiaľ ujo ani len netušil, čo to NTC je. Stretli sme jednu mladú slečnu v športovom oblečení a tak sme si povedali, že aha športovkyňa – tá to bude snáď vedieť. Opýtali sme sa a bola taká milá a zlatá, že práve aj tým smerom išla, lebo tam bývala. Takže cestu nám ukázala, po ceste sme zistili, že je v 3. ročníku externého bakalárskeho štúdia manažmentu na UK v Bratislave a popri tom pracuje vo firme DELL (notebooky) a píše bakalárku a že si bola zabehať na Kuchajde a volá sa Mirka a má 30 rokov. Veľmi sympatické mladé dievča. Do NTC sme teda dorazili včas, rozlúčili sme sa s Mirkou (našim GPS) a pokračovali vo svojej ceste...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Do haly sme teda prišli asi 12:40 a Cibulková sa ešte ani nerozcvičovala, takže času bolo stále dosť. Sadli sme si na svoje miesta a o chvíľu sme sa dozvedeli, že sedíme v zlom rade (našťastie sme neboli jediné)... Ja som zbehla ešte po tzv. „tlieskačky“, hala sa pomaly zaplnila a o 13:00 sa to celé začalo. Najprv poprichádzali zberači, rozhodcovia a potom už aj tréneri a naše tenistky spolu s nemeckými. Prvá hrala Domi Cibulková s Petkovičovou. Počas zápasu boli znovu zmätky s miestami a radmi na tribúne, lebo veľa ľudí sedelo zle a tak sa tam všetci hmýrili a niektorí sa museli presádzať, zostať stáť, alebo sedieť mimo radu. Zápas Domi s Petkovičovou bol náročný. Domi sa snažila zo všetkých síl, povzbudzovala sa svojim „Pome“ a bolo na nej vidieť húževnatosť a túžbu zvíťaziť. No tiež túžba čo najrýchlejšie ukončiť set, v ktorom Domi viedla ju dohnalo k chybám a na Nemku nestačila a prehrala 1:2. Po Domi sme išli s J. na WC, ale rad bol taký dlhý, že ja som si radšej odbehla kúpiť tričko a potom som sa vrátila (to už našťastie taký dlhý rad nebol)... Opäť sme sa vrátili na tribúnu a čakali na druhý zápas.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Do druhého zápasu vstúpila Daniela Hantuchová s Nemkou Kerberovou veľmi dobre. Vyhrávala a zdalo sa, že Nemka si ani „neškrtne“, no opak bol pravdou. Daniela ju začala púšťať a Kerberová útočila naozaj výborne a bola ako stena (dobiehala takmer všetko a nebolo možné cez ňu loptičku dostať)... Prehrala teda aj Daniela 0:2. Treba však uznať, že snaha a ambície našich dievčat boli dosť veľké, no možno súperky trošku podcenili. Nevadí, vyjde to nabudúce...

Po tenise sme išli ešte do Polusu, lebo ja som zase vyhladla. Dala som si palacinku a bola som spokojná, J. si dala fresh nápoj, ktorý nedopila, lebo vraj z neho bola plná. Prišli sme na zastávku, kúpili lístok a električkou č. 4 sme sa odviezli na Trnavské mýto. Ja som si v električke lístok neoznačila, s myšlienkou že ho využijem na ďalšiu električku alebo autobus, nech si nemusím kupovať druhý :D (revízor nešiel, takže šťastie znovu stálo pri mne)... Na Trnavskom mýte sme sa opýtali tiet, či nevedia ako sa dostaneme na stanicu Mlynské nivy a povedali, že najlepšie to bude pešo a mali pravdu. Autobusová stanica nebola vôbec ďaleko. Avšak ja som zrazu zistila, že som si lístok za 0,35 € kupovala úplne zbytočne. Ach jaj no čo už... Prišli sme na stanicu a bus do Nitry nám išiel o 19:30, tak sme sa stavili ešte na WC a pomaly putovali na nástupište. V buse sme pokecali, vypočuli „hitovečky“, zatancovali si a čas nám tak ušiel, že sme sa nenazdali a už sme boli v Nitre.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nakoniec to bol pekný deň (aj keď neúspešný pre naše tenistky), síce sme boli trochu sklamané z ich prehry, no na nálade nám to neubralo. Povedali sme si, že budeme pozerať aj na druhý deň a tak aj bolo.

V nedeľu začínal Fed cup tiež o 13:00 a znovu začínala Domi Cibulková. Zo začiatku to nevyzeralo vôbec dobre, keď tuším asi 3 hry Nemka nepustila Dominiku vôbec k žiadnemu fifteenu a vyhrávala čistými hrami. Domi sa však zrejme potrebovala rozohrať a potom to už išlo. Skóre doťahovala, ale prvý set Nemka aj tak vyhrala. V druhom to už vyzeralo lepšie, ale Domi sa znova musela doťahovať a hralo sa na „tie break“ (skrátená hra), kde zase porobila naša Domi hlúpe chyby a Nemka vyhrala 7:6 a celkovo 3:0... Daniela Hantuchová už hrať nešla a hrala sa len štvorhra, ktorou naše skorigovali stav na 1:3 (aspoň, že tak)... Po Fed cupe som mala aj s ocinkom na programe sledovanie Olympijských hier v Soči a povzbudzovanie našej biatlonistky Nasti Kuzminovej a tiež Češky rýchlokorčuliarky Martiny Sáblikovej. Tie mi našťastie náladu vylepšili, keď Sábliková skončila druhá a naša Nasťa vyhrala zlato a postarala sa tak o to, že je prvou dvojnásobnou víťazkou na dvoch olympiádach za sebou (Vancouver 2010 a Soči 2014)...

Ďakujeme

Dominika Bradáčová

Dominika Bradáčová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Začni deň vždy s dobrou náladou" a "Zahoď problémy za hlavu a pozeraj sa dopredu"... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu